כיצד נאתר נזילות בגינתנו? כל מה שאתם צריכים לדעת

שירות איתור נזילות בגינה ומציאת הפתרון המתאים חוסך הרבה זמן, מאמץ וכסף. אם נגרמו נזקי מים לרצפות או לקירות, עלויות התיקונים עשויות להיות גבוהות ביותר. אבל כדי לזהות נזילת מים חיצונית, צריך לדעת מה לחפש, גם בתוך הבית וגם מחוצה לו. למרבה המזל, המומחים של חברת בדק טכנולוגיות מבצעים את הבדיקה בכמה צעדים פשוטים.

בדיקת סימני דליפת מים בתוך הבית

אפילו נזילת מים חיצונית יכולה לפעמים להראות סימנים בתוך הבית. לדוגמה, אם מתרחש לחץ מים נמוך בכל אחד מהברזים, יתכן שקיימת נזילה חיצונית או תת קרקעית.

סימן נוסף הוא שינוי צבע המים, כך שהתהליך מתחיל עם זיהוי סימני התקלה בצנרת הפנימית.

בדיקת הברזים החיצוניים לאיתור נזילות

רוב הברזים החיצוניים עמידים בפני פגעי מזג אוויר קר, אבל הם עדיין יכולים לקפוא ולהישבר אם השארתם צינור מים מחובר אליהם במזג אוויר קר. ברז עמיד בפני כפור פועל על ידי סגירת המים בתוך הבית ומאפשר למים ליד הקיר החיצוני להתנקז מהברז בפועל.

בשיטה זו, לא נשארים מים בביוב שעלולים לקפוא ולתקוע את זרימת המים בברזים או בצנרת ולא מתרחשת דליפת ברז חיצוני. לכן השירות ממשיך עם בדיקת הברזים החיצוניים.

כשמים מטפטפים או זורמים מהברז החיצוני לאדמה, על הרצפה או חמור מכך, מתחת לבסיס הבית או בחזרה לתוך הקירות הפנימיים, הנזק עלול להיות נרחב, ולכן בדיקת רטיבות פנימית היא חלק מתהליך איתור הנזילה החיצונית.

איתור דליפות בגינה

בדיקת אזורים רטובים בגינה, או רצפות חיצוניות רטובות כשלא יורד גשם, היא חלק חשוב מהתהליך. במצב של היווצרות שלוליות שאינן מוסברות, אינסטלטור בודק אם הדליפה נובעת מברז המים הראשי או ממערכת ההשקיה.

למרות שהמים עוברים בנתיב ההתנגדות הקטנה ביותר, נקודות רטובות רחוקות מקו המים הראשי מאותתות בדרך כלל על דליפה במערכת ההשקיה. אם הצוות המקצועי של חברת בדק טכנולוגיות, שיש להם ותק של שנים רבות בתחום, מגלים דליפה בתהליך איתור נזילות בגינה, הם מרכיבים תוכנית טיפול מדויקת לתיקון התקלה.

 

צריכים איתור מיידי? דברו איתנו!

053-7282928

צילום קווי ביוב