הקירות רטובים? אנחנו מקצעונים באיתור רטיבות!

אין דרך מעשית לחסל נבגי עובש בסביבה פנימית. הדרך הטובה ביותר לשלוט בצמיחת עובש היא לשלוט בלחות. עובש יכול להתחיל לצמוח תוך 24 שעות בלבד. גילוי נזילות מים מאפשר למנוע הצטברות מים שעלולים לגרום לצמיחת עובש.

חברת בדק טכנולוגיות מתמחה באיתור מקורות רטיבות בקירות וברצפות בשיטות מתקדמות למניעת נזקים נרחבים.

איתור עם מצלמה תרמית

הטכנולוגיה סיפקה כלי שמשמש מומחי איתור רטיבות בקירות לזיהוי ותמיכה בהעלמת נגיעות עובש. הכלי הטכנולוגי נקרא תרמוגרפיה אינפרא אדומה. זוהי שיטה שמייצרת תמונה של אור אינפרא אדום בלתי נראה (לעין האדם) הנפלט על ידי עצמים עקב החום, או היעדרו, באובייקט הנקרא "מצבו התרמי".

הסוג האופייני ביותר של מצלמת תרמוגרפיה דומה למצלמת וידיאו טיפוסית ומפיק תמונת טלוויזיה של קרינת חום. מצלמות מתוחכמות יותר יכולות למעשה למדוד את הטמפרטורות של כל אובייקט או משטח בתמונה ולייצר תמונות בצבע שמקלות על התהליך בדפוסים תרמיים. תמונה המופקת על ידי מצלמת אינפרא אדום נקראת תרמוגרמה או לפעמים תרמוגרף.

כדי להבין את יעילות השיטה חשוב להבין איך היא עובדת

אנרגיה תרמית או אינפרא-אדום היא אור שאינו נראה לבני אדם מכיוון שאורך הגל שלו ארוך מדי מכדי שניתן יהיה לזהות את העין האנושית. אנרגיה תרמית או אינפרא אדום (IR) היא החלק בספקטרום האלקטרומגנטי שנתפס כחום.

בניגוד לאור הנראה, בעולם האינפרא אדום, כל דבר עם טמפרטורה מעל האפס המוחלט פולט חום. אפילו חפצים קרים מאוד, כמו קוביות קרח, פולטים אינפרא אדום. ככל שהטמפרטורה של האובייקט גבוהה יותר, כך קרינת ה-IR הנפלטת גדולה יותר. שיטת האינפרא אדום מאפשרת למומחים בתחום לזהות נזילות נסתרות.

כדאי לוודא שאתם מזמינים אנשי מקצוע מומחים באיתור נזילות עם מצלמה תרמית, כדי לקבל תמיכה מקצועית מדויקת ומקיפה

איכות שירות הלקוחות ועומק התמיכה הטכנית הזמינה של חברת בדק טכנולוגיות, שיש לה ותק של שנים רבות בתחום, מאפשרת לכם לקבל שירותים בגישה מדויקת, כך שניתן יהיה להרכיב תוכנית טיפול בבעיה מהשורש, עם מניעת הצורך בהרס נרחב של הקירות והרצפות.

 

צריכים איתור מיידי? דברו איתנו!

053-7282928

צילום קווי ביוב