חשש לדליפה בביוב? מה נעשה?

אין שתי דליפות זהות. בעוד שחלק מהנזילות גלויות, אחרות עשויות להיות סמויות ולהתרחש במשך פרקי זמן ממושכים ואף להגדיל את חשבונות המים. לכן, כשאתם מזמינים את הצוות המקצועי של חברת בדק טכנולוגיות לאיתור נזילה, הם מגיעים חמושים בידע טכני ובכמה כלים שימושיים, שהעיקרי שבהם הוא מכשיר צילום ביוב לזיהוי מדויק של מקור הנזילה, וביצוע תיקון ממוקד.

צילום עם חשד לדליפה

אם סממני נזקי מים אינם גלויים אבל חשבונות המים גדלו בחודשים האחרונים, יתכן שמתרחשת בבית דליפה סמויה. במקרה זה, יש לקרוא לאינסטלטור שיעזור לקבוע את המקור בגישה מתקדמת שמאפשרת זיהוי מדויק של הנזילה.

כאשר אתם מזמינים אינסטלטור לאיתור מקור הנזילה הנסתרת, הוא יתחיל בסיבוב בבית שלך כדי לבדוק אם יש סימנים או רמזים לדליפה אפשרית. זה עשוי לכלול בדיקת מתקנים, מתחת לכיורים, השקיה ומערכות בריכה כדי לשלול מקורות אלו. סביר להניח שהשרברב יבדוק גם את מד המים כדי לקבל מושג לגבי כמות המים בשימוש.

הכלי הטוב ביותר לאיתור נזילות מים

לאחר שלילת נזילות משטחים ומכשירים, האינסטלטור יחפש נזילות תת קרקעיות או נזילות חבויות בקירות. בנוסף לאפשרות זו, הכלי היעיל ביותר לאיתור נזילות מים מסוג זה הוא ציוד מקצועי לאיתור קול.

באמצעות אוזניות ומיקרופון, טכנאי מיומן יוכל להאזין לצליל של מים זורמים מתחת לאדמה בזמן שהם עוברים דרך הצינורות. לאחר זיהוי מיקום הנזילה, אינסטלטור מנוסה יסביר את השיטה הטובה ביותר לתקן אותה ולמנוע נזקי מים לביתכם.

בדיקה מקיפה ותוכנית תיקון מותאמת אישית

ללא קשר לחומרת הנזק שהתגלה במהלך הצילום, המומחים המיומנים ביותר של חברת בדק טכנולוגיות יסייעו לכם לאבחן, לתקן ולמנוע נזילות מים בביתכם. המשימה שלנו היא להגן על בתים באמצעות שירות אינסטלציה פנומנלי.

אנו מתגאים בוותק של שנים רבות בתחום, ומבצעים בדיקות מקיפות לאיתור מדויק של נזילות, מבלי לבצע הרס נרחב בבית.

צרו איתנו קשר עוד היום כדי לקבל שירות מקצועי לפתרון בעיות הנזילות בביתכם, עם שירותי בדיקה מקיפה של כל מערכות הצנרת, וחיווט החשמל והגז בשטחים הפנימיים והחיצוניים של הבית והרכבת תוכנית מותאמת אישית לאיטום הבית למניעת בעיות נזילות חוזרות.

 

 

צריכים איתור מיידי? דברו איתנו!

053-7282928

צילום קווי ביוב