זקוקים לחברה שתבדוק עבורכם את הבית? הנה כל הטיפים לבחירה נכונה

תהליך רכישת בית כרוך בשיקולים רבים כמו תשלומי משכנתא, ביטוח דירה, ותהליך המעבר. כשהשעון מתקתק לקראת סגירה, סוכן הנדל"ן מזרז אתכם, אבל רגע לפני החתימה על הסכם רכישת הבית, חשוב להזמין שירות חברת בדק בית לבדיקת הגג, הקירות, וחללי פתחי מיזוג האוויר.

חברת בדק טכנולוגיות מתמחה בתהליכי בדיקת בתים וממליצה ללקוחותיה על תיקונים או ליקויים חשובים שמתגלים, שמאפשרים הפחתה משמעותית במחיר הרכישה הסופי, או נסיגה מוחלטת מהעסקה.

לכן המשימה החשובה ביותר בתהליך רכישת בית הוא הזמנת שירות חברת בדק בית

החברה מעסיקה אנשי מקצוע מיומנים באבחון המבנה, האינסטלציה, הגג וכל מיני רכיבים אחרים של הבית, והם מצביעים על ליקויים חמורים או קטנים, שמשפיעים על סגירת העסקה. זו הזדמנות להכיר את הבית קצת יותר טוב לפני שאתה מתחייבים לרכישה, והדוח שהמפקח מפיק נותן מאפשר לכם לנהל משא ומתן על מחיר נמוך יותר, במיוחד אם צצות בעיות יקרות.

מכל הסיבות הללו, מומלץ להזמין שירותי בדיקת בית, שלרוב נמשכים כשעתיים עד ארבע שעות. אתם תקבלו דוח שמזהה את הבעיות לאחר בדיקה מקיפה ומקצועית. החברה מלמדת את הקונים על נוכחות תקלות מורכבות בבית, לכן מומלץ לשאול את הצוות המקצועי את כל השאלות, ולהבין היטב את ממצאי הדו"ח.

בדיקה מקצועית היא בדיקה מקיפה יותר מכפי שבעלי בתים יודעים לבצע

אנשים רבים מחליטים לרכוש בית לאחר שהסתובבו בו כרבע שעה מבלי לבדוק אפילו את תקינות הברזים או איכות קווי החשמל. לאחר הרכישה, הם לא זוכרים איפה ממוקמת פינת האוכל או חדרים שונים בבית, ואינם יודעים אפילו אם יש בבית ממ"ד ואם הוא בטוח.

לכן שירותיה חשובים כדי לבצע בדיקה מקיפה של הבית, מערכות החשמל והאינסטלציה, ולוודא שהמבנה תקין וראוי למגורים.

לאחר סגירת העסקה

אם החלטתם לרכוש את הבית, דוח הבדיקה ממפה את התיקונים והתחזוקה הדרושים. אתם מוזמנים ליצור קשר עם המומחים של חברת בדק טכנולוגיות, שיש לה ותק של שנים רבות בתחום, לפני הרכישה וגם לאחר ביצוע הבדיקה, כדי להציג את עדות המומחים שלנו לגבי כל הליקויים שאותרו.

 

צריכים איתור מיידי? דברו איתנו!

053-7282928

צילום קווי ביוב