מחפשים מומחה שיבדוק עבורכם את מד המים? הגעתם למקום הנכון

הדרך הטובה ביותר לקבוע אם יש לכם נזילה במערכת האינסטלציה, היא על ידי הזמנת שירות מאתר נזילות שיבדוק את מד המים. שירות הלקוחות של חברת בדק טכנולוגיות ישלח נציג לביצוע בדיקה ואבחון ראשון לאיתור הנזילה.

המומחה יודע לקבוע אם הנזילה מתרחשת בפנים או בחוץ

הוא מאבחן את המקור המדויק לנזילה, וקובע אם היא מתרחשת בתוך הבית או מחוצה לו. הוא משתמש בציוד מיוחד כלים מתקדמים ושיטות עבודה מקצועיות עדכניות, לכן מומלץ לא לנסות לאתר או לתקן את הנזילה לבד, אלא להזמין שירות אינסטלטור.

בדיקה ראשית

הוא משתמש בציוד מיוחד לזיהוי דליפות אקוסטי המשתמש בעיבוד אותות מתקדם ובתכנון חיישן אקוסטי כדי לאתר "דליפות שקטות" ולסנן רעשי רקע הנפוצים בנכסי צנרת גדולים. גישה זו מאתרת במדויק נזילות על כמעט כל סוג של חומר צינור כולל רשת פלסטיק.

לאחר סגירת קטע בצנרת עם שני חיישנים משטח מגנטיים, או הידרופונים, והקלטת קובץ רעש אקוסטי, נתוני רעשי הדליפה נקלטים ומועלים למחשב לצורך ניתוח.

הערכת מצב

גישת הערכת מצב של מומחה מאפשרת לזהות את המצב של הצנרת, תוך חיפוש בו-זמנית אחר דליפות, כל זאת ללא צורך בחפירות גדולות. הטכנולוגיה מודדת את החוזק האמיתי של דופן הצינור על ידי הנחת מכשיר מיוחד על דופן הצנרת ואיתור הנזילה באמצעות גלי קול.

חיישנים אקוסטיים מחוברים לנקודות מגע קיימות, כגון ברזי כיבוי אש, שסתומים או במגע ישיר עם צינור, שם מאותר פרק הזמן שלוקח לגל הקול לעבור בין שתי תחנות חיישנים כדי להכתיב את מצב דופן הצינור.

בחירת הפתרון הנכון

לאחר בדיקה מקיפה של הצנרת, המאתר יידע לקבוע את הפתרון המתאים. ההשלכות של דליפות שלא מזוהות הן יקרות – אך ניתן להימנע מהן. לחברת בדק טכנולוגיות יש ניסיון עשיר בתחום ואנחנו מציעים גישה לטכנולוגיה האקוסטית הטובה ביותר הזמינה כדי לעזור באיתור מדויק של נזילות מים.

למידע נוסף על הפתרונות שלנו, צרו קשר עם המומחים שלנו לייעוץ על שיטת איתור הנזילה המתקדמת ביותר, והרכבת תוכנית פעולה לפתרון הבעיה.

צריכים איתור מיידי? דברו איתנו!

053-7282928

צילום קווי ביוב