מדוע חשוב תהליך מקצועי של איתור רטיבות חשוב?

נזילות מים הן אחד הדברים המזיקים ביותר שיכולים לקרות לדירה, בין אם ביחידות ובין אם ברכוש המשותף – במיוחד אם קשה לזהות את הנזילות ללא שירות מקצועי של איתור רטיבות. המומחים בחברת בדק טכנולוגיות בקיאים בתהליכים מתקדמים לאיתור נזילות במבנים שבנויים בצורה לקויה, בצינורות ישנים, בשסתומים לא מתוחזקים ונזקים הנגרמים מגורמים נוספים כמו מזג אוויר סוער.

למה חשוב תהליך מקצועי?

הצינורות מתחילים להידרדר בטווח של 20 עד 30 שנה של חיי בניין, וזהו מצב בעייתי במיוחד בבניינים רבי קומות עם צינורות גדולים, בהם נדרשים שירותים מקצועיים לבדיקת המבנה מקומת הקרקע לקומה העליונה, ושימוש במכשירים מתקדמים לזיהוי נזילות בתוך קירות, בגגות, או מתחת לרצפות.

למרבה הצער, אין מדע מדויק או כלל אחד קבוע לאיתור דליפות. כל דליפה היא סוג של פאזל, וכל בניין הוא שונה, אז זיהוי המקור לדליפות דורש שירות של איש מקצוע שיש לו ניסיון נרחב בתחום, ושמבין בתהליכי בנייה.

סוגי בנייה שונים מציגים דפוסי נזילות שונות בדרכים שונות, ולכן חשוב לשכור שירותי איש מקצוע שמבצע תהליכים מסוג זה כבר הרבה זמן, כדי להבין את החידה ולדעת איך לפתור אותה.

זיהוי דליפות בטכנולוגיות מתקדמות

יש היום כמה טכנולוגיות שמסייעות בקביעת מקור הבעיה, כולל מצלמות אינפרא אדום, מדי לחות ומצלמות וידאו סיבים אופטיים, ואנשי המקצוע המומחים בתחום בקיאים בשימוש בציוד המשוכלל ובוחרים את שיטת הבדיקה המתאימה להיקף הנזקים הגלויים, או הפעלת ציוד מתוחכם ומתקדם כמו מצלמה תרמית או ציוד מתקדם אחר.

מורכבות תהליך איתור דליפות

קשה מאוד לאתר דליפות. אלא אם כן יש נזקי מים לתקרה, לא ניתן יהיה להבחין בדליפה. זה רק סימן חזותי אלא אם כן יש עובש איפשהו. חברת בדק טכנולוגיות, שיש להה ותק של שנים רבות בתחום, משתמשת בעיקר בשיטה ויזואלית של בדיקת נזקי מים.

אם יש חשד, הצוות המקצועי שלנו מפעיל תהליך בדיקה מתקדמת כדי לראות מה דולף. אנחנו משתמשים בטכנולוגיית הדמיה תרמית וציוד מתקדם לאיתור המקור לדליפות מכל הסוגים, והרכבת תוכנית טיפול מדויקת.

 

צריכים איתור מיידי? דברו איתנו!

053-7282928

צילום קווי ביוב