כיצד תצלום בצורה התרמית יכולה לעזור לנו לאתר דליפות שונות ברחבי הבית? כל המידע בפנים

תהליך צילום תרמי מאפשר לאתר דליפות בגישה נפוצה שאינה פולשנית, עם שימוש במצלמות אינפרא אדום שמיועדות למדידת כמות האור האינפרא אדום הנפלט ממשטח. הצוות המקצועי של חברת בדק טכנולוגיות משתמש בשיטה זו לזיהוי הבדלי טמפרטורה בצנרת, כדי לאתר נזילות בקלות.

רמת הדיוק

היתרון המשמעותי הוא האפשרות להשיג צילומים מדויקים להפליא באיתור לחות או באיתור נזילות מים בנכס. מצלמה תרמית מזהה גם נזילות בצינורות מים קבורים או נסתרים שאולי לא ידעתם על קיומם, ומגיעה לאזורים שמדי רטיבות אינם יכולים להגיע אליהם.

המצלמה מעבירה תמונות בחזרה לצג שמאפשר לשרברב לראות את מצב החלק הפנימי של הצינור. בגישה זו מציג את המיקום המדויק של הנזילה, ומספק לאינסטלטור גם מידע נוסף שיקל על התיקון.

מה ההבדל בין מי ביוב למים אפורים?

מערכת ביוב מכילה תערובות של מים ופסולת אנושית, חומרי ניקוי ונייר הטואלט שנשטפים באסלה. הביוב מכיל שיעור גבוה של מזהמים אורגניים כולל מיקרואורגניזמים פתוגניים. יש בו ריכוז גבוה של אמוניום, חנקה, זרחן וכו'.

מים אפורים הם המונח לשפכים מכיור, מקלחות, מדיחי כלים וכו'. כמו מי הביוב, גם מים אפורים מכילים מזהמים שעלולים להעביר מחלות לכל אדם ובעלי חיים שבאים במגע איתם. ברוב המקרים, אפשרויות הצילום שמורות לאיתור נזילות בצנרת הביוב.

ניתן לזהות את הנזילה ביעילות וברמת דיוק גבוהה

תהליך הצילום הוא פשוט ויעיל כאחד, אבל הזמן שלוקח לבצע בדיקת מבנה יסודית תלוי במספר גורמים. זה כולל את גודל הנכס (שטחים גדולים כמובן לוקחים יותר זמן) ואת חומרת הבעיה.

מלבד ותק של שנים רבות בתחום, לאינסטלטורים של חברת בדק טכנולוגיות יש עוד כלי חשוב שלא יסולא בפז שיש לצילום: הכשרה מקצועית. הצוות שלנו בקיא היטב במערכות אינסטלציה ויודע לצמצם במהירות את אזור החיפוש עם הטכנולוגיה המיוחד שאנחנו משתמשים בה.

אז צרו קשר עם הצוות המקצועי שלנו כדי לקבל שירות של אבחון מקור הנזילה שלכם ברמת דיוק מעולה עם תוצאות שיאפשרו לבצע תיקונים ללא הרס נרחב במבנה.

 

צריכים איתור מיידי? דברו איתנו!

053-7282928

צילום קווי ביוב