המים נוזלים? הדבר מצריך בדיקת מומחה בתחום!

רוב האנשים מטפחים היטב את ביתם, מהקפדה על צורת הדשא ועד שיפוצים קבועים בבית, כי הם מבינים את החשיבות של תחזוקת הבית. אבל צלילי נזילות מים הם מטרד מעיק שעשוי להעיד על בעיה עמוקה בבית שלא ניתן לגלות מיד ללא בדיקת נזילות מים על ידי אנשי מקצוע. מומחי האינסטלציה מבית בדק טכנולוגיות בקיאים בתהליכי איתור נזילות בגישות מתקדמות לאבחון או מניעת נזילות ענק בצנרת הבית.

חשיבות הדבר

לכאורה, דליפת מים קטנה בבית אינה מסובכת, אבל, מה שבעלי בתים רבים לא מבינים הוא שדליפות זעירות ונראות לעין עלולות להוביל לדליפות גדולות יותר ובלתי נראות שעלולות לגרום לנזק חמור בתוך הבית וללא תהליך מקצועי, לא ניתן יהיה לגלות אותן עד שהנזק יהיה נרחב.

לק מההשלכות של נזילות לא מטופלות או לא מזוהות כוללות הפסקת חשמל, פגיעה במכשירי חשמל ונזקי מים שעלולים להוביל לריקבון רצפות פרקטים, קירות ותקרות, להצטברות חלודה או לעובש.

איתור דליפות אלקטרוני

הימנעות מההשלכות של דליפת מים – נראית או בלתי נראית – קלה מתמיד הודות לאפשרויות מתקדמות עם זיהוי נזילות אלקטרוני. פירוק קירות וחשיפת צינורות כדי למצוא בעיות אינסטלציה גדולות הן כעת נחלת העבר.

פעם היה צריך לפרק רצפות וקירות – היום הסיפור אחר לגמרי

באמצעות טכנולוגיה מתקדמת, מערכת איתור הנזילות האלקטרונית מאפשרת לצוות המקצועי בחברת בדק טכנולוגיות לאתר נזילות על ידי האזנה להן דרך הקירות – ללא צורך בנזק!

אנחנו מגננים על בתים מנזקי מים הנגרמים מנזילות במשך שנים רבות ומאפשרים לבעלי בתים להימנע מבעיות שעלולות להיגרם מעובש על ידי בחירת מכשיר אלקטרוני מתקדם.

אתם יכולים להשאיר את הדליפות הסמויות לצוות המקצועי של חברת בדק טכנולוגיות. אל תחכו עד שדליפות מים יגרמו נזק משמעותי בתוך הבית שלכם, כי אתם יכולים לסמוך על הציוד המתקדם שלנו לאיתור נזילות סמויות. אם אתם זקוקים לשירות איתור נזילות או שירותי אינסטלציה אחרים, צרו קשר עוד היום לקביעת פגישת אבחון הצנרת וייעוץ מקצועי.

צריכים איתור מיידי? דברו איתנו!

053-7282928

צילום קווי ביוב