המים נוזלים בבית אך אינכם יודעים מאיפה? הגעתם למקום הנכון!

בתים מסתמכים על מים – כל עוד הם נמצאים בבטחה במערכת הצינורות. אבל מים יכולים להפוך במהירות לאויב אם הם אינם זורמים באופן תקין, מה שעלול לגרום נזק למבנה או לריהוט הבית. שירות איתור נזילות מים בבית מגלה נזילות סמויות והמומחים בחברת בדק טכנולוגיות מאתרים דליפות בהקדם ומספקים גם שירות ייעוץ לטיפול בנזילות כדי למנוע את שיבת הנזק.

איתור בבית באמצעות גלאי דליפות

חלק מהצינורות נוטים יותר לדלוף מאחרים, ולכן יש צורך בטכנולוגיות מתקדמות. כך, למשל, מחמם מים ישן עלול לפתח חורים לאורך התחתית שלו עקב קורוזיה בתוך המיכל, וצינורות מים המובילים לברזי מים חיצוניים עלולים לקפוא ולהתפוצץ במהלך החורף.

אנשי מקצוע מומחים בתחום משתמשים בגלאי דליפות אלקטרוני, שמופעל באמצעות סוללה ושולח אזעקה עם זיהוי כל כמות קטנה של דליפה, כך שניתן לסגור את אספקת המים הראשית ולתקן את הנזילה לפני שהמים יזרעו הרס בביתכם.

אישור התרחשות דליפה

אם גישה באמצעות גלאי לא הניבה תוצאות לגילוי מקור הדליפה, יש צורך להזמין אנשי מקצוע מיומנים שיבצעו תהליכי אבחון נוספים בטכנולוגיות מתקדמות. המומחים בתחום מתחילים בהפעלת בדיקה בכל הבית כולל מערכות השקיה ומזרקות.

כמו רוב בעיות האינסטלציה שתתקלו בהן, נזילות מים אינן מתקנות את עצמן. דליפת צינור לא תיעלם בצורה קסומה. אם תתמהמהו, או תשאירו את זה ל"סוף השבוע הבא", נזקי המים רק יחמירו. זה כולל את כל מה שמגיע עם נזקי מים, כולל הידרדרות מבנית וצמיחת עובש. דליפות הן דחופות, ויש לטפל בהן בדחיפות.

רק המומחים בתחום יודעים לזהות את המקור המדויק לנזילות ולטפל בהן

התהליך חייב להתבצע על ידי אינסטלטור מיומן, שיודע לזהות דליפות על סמך הידע המקצועי הנרחב שלו.

אינסטלטורים מנוסים, כמו שלנו בחברת בדק טכנולוגיות, התמודדו עם כל כך הרבה נזילות למגורים, כך שהם יודעים לזהות את מקור הנזילות ואופן הגישה אליהן בשיטות הטובות ביותר, לביצוע תיקון מדויק ומניעת נזקים נרחבים.

צריכים איתור מיידי? דברו איתנו!

053-7282928

צילום קווי ביוב