האם בודק בית יכול לעזור לנו לאתר נזילות שונות עם גז? התשובות בפנים

גז מאפשר לחמם בתים, לבשל, לחמם מים, ולהפעיל מייבשי כביסה. למרות שברוב המקרים מכשירי הגז בטוחים לשימוש, בחלק מהמקרים הגז עלול להיות מסוכן. קווי גז שהותקנו בצורה לא נכונה או שאינם מתוחזקים היטב עלולים להוביל לדליפות גז, שעלולות ליצור בעיות גדולות לבריאות ולבית, ולצורך דחוף בשירות איתור נזילות בגז. חברת בדק טכנולוגיות מתמחה בתהליכי בדיקת מערכות גז לאיתור נזילות ותיקונים מיידיים.

שמירה על בטחון בני הבית

ביצוע תיקונים מקצועיים מסייעים באופן משמעותי בהגנה על בטחון בני הבית. דליפה מתרחשת כאשר קו גז או מכשיר מקפיץ דליפה.

הגז בצנרת מתחיל לחלחל החוצה לאזורים שסביבם נמצאת הדליפה. סביר יותר שיתרחשו בצינורות ישנים ופגומים שבהם יכולים להתרחש שברים קטנים.

הסכנות

גז דולף מפיץ רעלים וגורם לבעיות חמורות. ריכוז גבוה של גז עלול לגרום לסחרחורת או לבעיות נשימה, להרוג צמחייה, להוביל להתפוצצות תערובות דליקות בחשיפה לאוויר הפתוח ולגרום נזק לרכוש יקר.

בנוסף לכל זה, דליפות יכולות גם לגרום לחשבון הגז שלכם לעלות, לכן, עם כל סימן לדליפה קטנה יש לקרוא מיד לשירות מומחה בנושא.

אפשרויות מניעת דליפת גז

תחזוקה שוטפת היא הדרך הטובה ביותר למנוע דליפת גז מלכתחילה. זה כולל ציוד ומכשירים המשתמשים בגז, כמו תנורים, מייבשים, מחממי מים חמים וקמינים. ניתן גם לבצע בדיקה תקופתית של מערכות הגז בבית כדי לזהות בזמן סימני טחב ושברים.

אם אתם מעוניינים בשירות, אינסטלטור מקצועי יבדוק את כל קווי הגז, וימליץ על אפשרויות תיקון או החלפה. לאחר התיקון, האינסטלטור יבדוק את קו הגז, כדי לוודא שהתיקון עבד.  אם יתברר שהנזילה גדולה מכפי שחשבתם, אינסטלטור מורשה ימליץ על אפשרות החלפת מערכת הגז.

עזרה לדליפות גז

אם אתם חושדים בדליפת גז בבית שלכם, ולא מצליחים למצוא את הנזילה, מומלץ להביא את אנשי המקצוע המומחים של חברת בדק טכנולוגיות, שיש להם ותק של שנים רבות בתחום.

אז צרו קשר עוד היום עם הצוות המקצועי שלנו, לקבלת ההחלטה הטובה ביותר בהזמנת השירות.

 

צריכים איתור מיידי? דברו איתנו!

053-7282928

צילום קווי ביוב