בעיות בביוב? חושבים שזה מצריך צילום? פנו אלינו!

צילום צנרת ביוב מאפשר לזהות נזילות מוקדם, וניתן לבצע את הבדיקה עם מצלמת בדיקת צנרת. המומחים בחברת בדק טכנולוגיות מספקים מגוון שירותי איתור דליפות לביצוע תיקונים ממוקדים עם איתור הנזילה, ללא הרס קירות ורצפות.

איך עובד שירות הצילום?

בסביבה טיפוסית, קווי ביוב יושבים מתחת לבסיס הבית. עובי היסודות, שנמצאים שני מטרים מעל קווי הביוב, הוא כארבעה עד חמישה סנטימטרים, מה שמחייב תהליך בדיקה וזיהוי הבעיה.

מצלמת ביוב מורכבת מצינור ארוך עם מצלמת וידאו מחוברת לקצה. הצינור גמיש מספיק כדי לאפשר לו לפנות פינות ולנווט בקלות בקווי הביוב. הוא מספק צג מעל הקרקע עם הזנה חיה של מצב הצינורות כשהמצלמה עוברת דרכם. זה מאפשר לטכנאי לראות מה בדיוק הבעיה והיכן מיקומה.

תהליך זה משמש לאיתור נזילות אינסטלציה מדויק ועוד. מערכות מצלמות ביוב מאפשרות גם את הקלטת הסרטונים לשימושים עתידיים.

אין צורך בביצוע חפירות נרחבות

למרות שהשרברבים עדיין יצטרכו לחפור קצת כדי לגשת לאזור שהם רוצים לבדוק, זה לא פרויקט גדול כמו קודם. בעבר, פרויקטים רבים כוללים חפירה של כל החצר האחורית לאיתור הנזילה. יחד עם זאת, ניתן לאתר בקלות את הדליפה מתחת לאדמה.

ברגע שהמצלמה תגלה את מיקום הנזילה, ייתכן שהשרברב יצטרך לבצע חפירות נוספות כדי לתקן אותה. לפחות, אין צורך בביצוע חפירות מיותרות.

חיסכון בזמן

מכיוון שאין צורך לנחש, השימוש במצלמת ביוב מהיר יותר בזיהוי בעיות מאשר שיטות מסורתיות אחרות. ההליך מתבצע בתהליך קל, וכל מה שנותר לעשות הוא לנווט את המצלמה דרך הצינורות, ולצפות לצפות בצג כדי לראות בעיות.

חיסכון כספי

שימוש במצלמת ביוב מבטל את העלות של חפירות והרס קירות ורצפות. כך ששירות מקצועי חוסך הוצאות גדולות יותר. בגישה זו, איתור נזילות מהיר וקל, ותיקונן מגיע מיד לאחר מכן.

כשהמומחים של חברת בדק טכנולוגיות, שיש להם ותק של שנים רבות בתחום, פותרים בעיות צנרת כל כך מהר, הבעיות אינן מחמירות, מה שאומר פחות עלויות מבחינתכם.

צריכים איתור מיידי? דברו איתנו!

053-7282928

צילום קווי ביוב